Opis systemu

System dla firm kurierskich - opis systemu

Nasze oprogramowanie dla firm kurierskich to modułowe narzędzie umożliwiające firmom kurierskim i transportowym przyjmowanie, planowanie oraz realizację i na końcu rozliczenie zleceń. System powstał z myślą o małych i średnich firmach kurierskich, które nie mogą sobie pozwolić na zatrudnienie firmy informatycznej do napisania dedykowanego rozwiązania. Nasze narzędzie zostało wyposażone w najważniejsze elementy niezbędne w zarządzaniu firmą kurierską w oparciu o potrzeby naszych klientów.

Centralnym elementem naszego systemu jest panel administracyjny wraz z mapą dyspozytora, bazą zleceń, pracowników i klientów. Uzupełnieniem panelu administracyjnego jest z jednej strony panel klienta, w którym Twoi klienci mogą składać zlecenia, a po drugiej stronie mobilna aplikacja kuriera, dzięki której Twoi pracownicy będą mogli realizować zlecenia, a Ty na bieżąco będziesz mógł śledzić ich pracę.

Zapraszamy do zapoznania się z elementami naszego systemu i kontaktu z nami.

Najważniejsze cechy systemu

System zawsze pod ręką

Nasz system zaprojektowaliśmy jako aplikację webową opartą o najnowsze technologie informatyczne. Dzięki temu, możesz z niej korzystać z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie i z dowolnego urządzenia.

Wbudowane integracje

Nasz system posiada gotowe, działające integracje zarówno do bramek płatniczych, systemów fakturowych jak i najważniejszych przewoźników krajowych jak DPD czy DHL. Nie musisz już płacić za wykonanie tych integracji we własnym systemie.

Dostępność od ręki

Standardową instalację naszego systemu jesteśmy w stanie dla Ciebie przygotować w ciągu kilku dni po podpisaniu umowy. Pomożemy również w każdym etapie konfiguracji systemu, zdefiniowaniu usług czy cenników, abyś mógł jak najszybciej rozpocząć pracę.

Kontrola na każdym etapie

Dzięki temu, że aplikacja kierowcy jest uruchamiana w trybie online, możesz na bieżąco śledzić pracę swoich kurierów, stopień realizacji trasy czy aktualny status każdej przesyłki. Możesz również w czasie rzeczywistym aktualizować trasę kierowcy.

Moduł rozliczeń klientów

Korzystając z naszego systemu do zarządzania firmą kurierską możesz skorzystać z wbudowanego modułu rozliczeń klientów. Dzięki temu będziesz miał pewność, że wszystkie przesyłki zostaną poprawnie zafakturowane a żadne zaległe płatności nie umkną Twojej uwadze.

Sprawdź przed zakupem

Jeżeli nie jesteś w pełni przekonany, że nasz system jest dla Ciebie - skontaktuj się z naszym opiekunem handlowym. Przygotujemy dla Ciebie w pełni funkcjonalną wersję demonstracyjną systemu, na której będziesz mógł przetestować najważniejsze funkcjonalności.

Aplikacja mobilna dla kurierów

Od dzisiaj nie musisz już kupować specjalistycznych urządzeń dla swoich kurierów. Do uruchomienia naszej aplikacji dla kurierów wystarczy podstawowy telefon z systemem Android lub iOS.

Nasza aplikacja to między innymi:

  • Lista zleceń / zadań zaplanowanych na dany dzień
  • Możliwość pobrania nowego zlecenia z giełdy zleceń
  • Możliwość wybrania numeru telefonu nadawcy / odbiorcy bezpośrednio z aplikacji
  • Synchronizacja aktualnej lokalizacji urządzenia z mapą dyspozytora
  • Podpis odbiorcy / nadawcy bezpośrednio w aplikacji na telefonie
  • Skanowanie listów przewozowych bezpośrednio w aplikacji
  • Zdjęcia przesyłek przy odbiorze / doręczeniu

Twoje centrum zarządzania

Panel administracyjny jest centralnym elementem systemu do zarządzania firmą kurierską. Z tego elementu systemu będą korzystali Twoi pracownicy biurowi, dyspozytorzy, obsługa klienta, dział finansów i rozliczeń. Każdy pracownik loguje się do systemu przy pomocy indywidualnego loginu i hasła i ma dostęp tylko i wyłącznie do elementów, do których powinien mieć dostęp na swoim stanowisku.

Panel administracyjny, to między innymi:

  • Baza klientów, zleceń i pracowników
  • Mapa dyspozytora - planowanie tras, optymalizacja trasy
  • Moduł rozliczenia / fakturowania zleceń
  • Konfigurowalny import plików ze zleceniami
  • Zarządzanie cennikami i rabatami do cenników klienckich
  • Zarządzanie strefami odbiorów i doręczeń
  • Moduł rozliczenia gotówki z kurierami (gotówka z pobrań za przesyłki)
  • Możliwość zlecenia realizacji przesyłki krajowej do przewoźników zewnętrznych

Panel klienta

Moduł systemu przeznaczony dla Twoich klientów. Element systemu, który odciąży Twoich pracowników i zmniejszy ruch na biurze obsługi klienta. Twoi klienci znajdą tutaj wszystkie informacje, których potrzebują.

Panel klienta to między innymi:

  • Konfigurowalny formularz wysyłkowy z automatyczną wyceną kosztów przesyłki
  • Możliwość opłacenia przesyłki bezpośrednio przez systemy płatności online
  • Lista złożonych zleceń umożliwiająca śledzenie statusów przesyłek
  • Książka adresowa przyspieszająca procez zamawiania usługi kurierskiej
  • Możliwość anulowania omyłkowo wprowadzonego zlecenia
  • Dostęp do faktur wygenerowanych w systemie wraz z informacją o zaległych płatnościach
  • Historia przesyłek pobraniowych

API do zamawiania kuriera / przesyłki

Kuriersystem posiada wbudowany moduł API Soap/REST umożliwiający Twoim klientom integrację ich systemów z Twoim panelem wysyłkowym, dzięki czemu będą mogli obsługiwać swoją wysyłkę bez konieczności logowania do systemu.

Moduł API umożliwia między innymi:

  • Integrację sklepów internetowych / systemów CRM z Twoim panelem wysyłkowym
  • Pobieranie listy usług dostępnych w Twoim panelu wysyłkowym
  • Składanie zleceń na przesyłki wraz z zamawianiem podjazdu kuriera
  • Pobieranie listu przewozowego w odpowiedzi na złożone zlecenie
  • Pobieranie informacji o statusie przesyłki
Zamów demo