Jeżeli prowadzisz firmę pełniącą rolę pośrednika pomiędzy firmami przewozowymi a nadawcami przesyłek - system brokera kurierskiego jest rozwiązaniem dla Ciebie.
Jeżeli prowadzisz sprzedaż detaliczną lub hurtową i nie realizujesz wysyłki towarów samodzielnie, ale zlecasz ją firmie zewnętrznej - również możesz skorzystać z rozwiązań naszego systemu.
Firmy działającej w branży brokerów kurierskich na początku swojej działaności często zbierają zamówienia od swoich klientów ręcznie, na maila, przez prosty formularz na stronie,
po czym wysyłają przesyłki bezpośrednio ze stron firm przewozowych. Sprzedając jednocześnie usługi kilku firm takich jak DPD, UPS, DHL, Inpost, konieczne jest korzystanie z wielu formularzy jednocześnie.
Wraz z rozwojem biznesu, takie działanie staje się problematyczne i uciążliwe. Ręczne nadawanie przesyłek w systemach firm przewozowych, przepisywanie danych przesyłki z jednego systemu do drugiego, często
zdarzające się pomyłki w danych adresowych przepisywanych ręcznie, trudności z rozliczaniem klientów za przesyłki - wszystkie te elementy sprawiają, że w pewnym momencie każdy broker kurierski
zaczyna poszukiwać rozwiązania, które usprawni proces prowadzenia tego typu firmy. U nas znajdziesz rozwiązanie, którego szukasz.
Jesteśmy firmą działającą w branży brokerskiej od prawie 10 lat. Jesteśmy współautorami takich systemów jak apaczka.pl czy ewysylki.pl. Przez wiele lat pracy w branży zdobyliśmy
odpowiednie "know-how", które pozwoliło nam stworzyć system przygotowany na wyzwania stawiane przez rynek branży brokerów kurierskich. Posiadamy szerokie grono klientów korzystających z naszego systemu,
dzięki czemu cały czas jesteśmy "na bieżąco". Jako, że jesteśmy autorami naszego systemu brokera kurierskiego jesteśmy w stanie dostosować go do potrzeb Twojej działalności. Możesz również
skorzystać z gotowych rozwiązań dostępnych w systemie - w takiej systuacji oferujemy wdrożenie nowego systemu nawet w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy. Nasi klienci po przejściu na nasz system brokerski znajdują więcej czasu na pozyskiwanie nowych klientów, nie sił już tak bardzo na
elementach prowadzenia działalności, które od tej pory realizuje za nie system.
Bazę danych klientów i ich zamówień
Integracje z największymi przewożnikami na rynku krajowym i zagranicznym, między innymi: DHL, DPD, TNT, Inpost, Inpost paczkomaty, Poczta Polska, KEX, Geis, Fedex.
Pobieranie i drukowanie etykiet przewozowych bezpośrednio z naszego systemu i portalu klienta
Płatności online: Przelewy24, Dotpay, Stripe, PayPal, PayU
Indywidualne cenniki dla Twoich klientów - w panelu administracyjnym udostępniamy moduł cennikowy, pozwalający zdefiniować cennik standardowy dla wszystkich klientów wraz z możliwością rabatowania cen i ustawiania cenników indywidualnych dla Twoich kluczowych klientów.
Możliwość definiowania cen i rozliczania klientów w różnych walutach i po różnych stawkach podatku VAT - przelicznik walut pobieramy bezpośrednio przez API NBP
Możliwość definiowania stref rozszerzonych i uwzględnienie ich już w momencie wyceny przesyłki
Możliwość doliczenia dodatkowych kosztów do zlecenia po weryfikacji i rozliczeniu przesyłki przez przewoźnika (audyt przesyłki)
Możliwość rozliczenia z klientami w formie przedpłaty (prepaid) jak i rozliczenia za zrealizowane usługi zbiorczą fakturą na koniec miesiąca (postpaid). W drugim przypadku umożliwiamy definiowanie limitu kredytowego / debetowego pod klientem, po przekroczeniu którego możliwość wysyłki przesyłek zostanie zablokowana.
Moduł fakturowania - udostępniamy możliwość fakturowania zarówno za pojedyncze przesyłki jak i rozliczenie zbiorcze na koniec okresu rozliczeniowego
Moduł rozliczenia pobrań za przesyłki - w prosty sposób z panelu administracyjnego sprawdzisz, za które przesyłki kwoty pobrań zostały zwrócone przez kurierów i wygenerujesz plik do banku ze zwrotami dla swoich klientów
Mozliwość pobierania zleceń z Allegro
Śledzenie przesyłek - system jest zintegrowany z API przewoźników, co umożliwia śledzenie przesyłek i ich statusów na bieżąco. Również Twoi klienci, korzystający z panelu klienta będą mieli wgląd w proces realizacji doręczenia przesyłki
Indywidualnie dostosowywane powiadomienia mailowe i smsowe o statusie przesyłki do Twoich klientów
Przejrzyste raporty - sam możesz zdefiniować jakich raportów potrzebujesz i które z nich będą dla Ciebie widoczne w naszym systemie
W pełni konfigurowalny formularz zamówienia przesyłki kurierskiej w panelu klienta. W czasie wypełniania formularza wycenia przesyłki jest w czasie rzeczywistym.
Książka adresowa po stronie klienta wraz ze zintegrowaną wyszukiwarką kodów pocztowych